|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
Однос према школским
обавезама
|
– У потпуности и правовремено извршава све обавезе;
– редовно похађа наставу и друге облике рада у које је
укључен;
– поштује правила понашања и мере безбедности.
|
– Извршава прописане обавезе;
– редовно похађа наставу али понекад закасни на час
или неоправдано изостане;
– углавном поштује правила понашања и мере безбедности.
|
– Делимично испуњава прописане обавезе;
– често касни на час и понекад неоправдано изостаје са
наставе;
– делимично поштује правила понашања и мере
безбедности.
|
– Минимално и неблаговремено испуњава прописане обавезе;
– не долази на време на часове и често неоправдано
изостаје са наставе;
– минимално поштује правила понашања и мере
безбедности.
|
– Не извршава прописане обавезе;
– неоправдано изостаје са
наставе више од 25 часова;
– крши правила понашања и не придржава се мера
безбедности.
|
Однос према другим ученицима
|
– Негује атмосферу другарства у
одељењу;
– ужива поверење међу
друговима;
– своје ставове брани аргументовано водећи рачуна о
осећањима других и усвојеним правилима понашања.
|
– Коректно се односи према другим
ученицима;
– бранећи своје ставове мање
води рачуна о усвојеним правилима понашања и осећањима других.
|
– Нема увек коректан однос према другим ученицима;
– бранећи своје ставове не води довољно рачуна о
усвојеним правилима понашања и осећањима других.
|
– Нема коректан однос према ученицима;
– бранећи своје ставове не води рачуна о усвојеним правилима понашања
и осећањима других.
|
– Не поштује личност других ученика
и према њима се понаша нетолерантно;
– угрожава и повређује права и осећања других.
|
Однос према запосленима у школи
и другим организацијама у којима се остварује образовно-
васпитни рад
|
– С поштовањем и уважавањем се односи према запосленима у школе и других организација.
|
– Има коректан однос према запосленима
школе и других организација.
|
– Нема увек коректан однос према запосленима школе и других
организација.
|
– Не поштује и не уважава запослене
школе и других организација.
|
– Угрожава и повређује права и осећања запослених школе и других организација.
|
Однос према изреченој
васпитној или
васпитно-дисциплинској мери
|
– Нема изречене васпитне мере.
|
– Преузима одговорност за своје поступке и коригује своје понашање након
опомене или изречене васпитне мере.
|
– Прихвата одговорност за своје понашање и коригује га у појачаном
васпитном раду;
– на упозорење реагује поправљањем понашања али
понавља поступке за које је већ упозорен.
|
– Тешко прихвата одговорност за своје понашање и
понавља понашања за која му је изречена васпитна мера.
|
– Не прихвата одговорност за своје
понашање;
– не поправља своје понашање
након појачаног васпитног рада.
|
Однос према школској имовини, имовини других и заштити и очувању животне средине
|
– Поштује школску имовину и имовину других;
– има активан однос према очувању и заштити животне
средине.
|
– Има коректан однос према школској имовини и имовини других;
– чува животну средину.
|
– Показује немар према школској имовини и имовини других;
– показује немар према животној средини.
|
– Не чува школску имовину и
имовину других;
– показује немар према очувању животне средине.
|
– Показује деструктивно понашање према школској имовини и имовини других;
– показује деструктивно понашање према животној
средини.
|